Wielki konkurs wygrała Perilice2 . Szkoda, że nie Polka, ale cóż. Będziemy trzymać kciuki za naszą rodaczkę w następnej edycji.;) A tak wogóle gratulacje dla zwyciężczyni. Życzę dalszych sukcesów.
P.s Aby zdobyć darmową sukienkę, należy wziąć udział w konkursie:
Podoba się wam? ;)
środa, 15 grudnia 2010
piątek, 10 grudnia 2010
Ocena va_nesska
Medoll
Zacznę od MeDoll.
Bardzo lubię tą fryzurę ,
wszystko jest takie delikatne i dziewczęce .
Kosmetyki dobrane perfekcyjnie (:
Mogłabyś jedynie dodać jakąś kokardkę
lub różyczkę po boku .
Medoll : 9/10
Ubrania
Bardzo delikatnie i świątecznie .
Kreacja niebanalna ,
widać że trzeba było włożyć trochę pracy .
Ubiór: 10/10
Prezentacja
Troszkę krótka .
No i nie za dużo się można o tobie dowiedzieć,
czytając ją .Mogłabyś dodać jakiś
świąteczny obrazek lub zdjęcie (:
Prezentacja : 8/10
Apartament
Dopasowany do tego do większość z nas
widzi gdy zajrzy przez okno (:
Podoba mi się .
Apartament : 10/10
Album
Oceniłam 2 pierwsze strony .
Troszkę pracy wymagały,to widać.
Oglądając album widać,
w jakim stylu podobają ci się wnętrza i wystroje (:
Album : 9/10
Scenerie
Oceniam tą,która wydaje się być najładniejsza .
"Jak w raju" jest bardzo żywa i kolorowa.
Dużo dodatków i pracy.
Scenerie : 10/10
Ocena ogólna
Widać że cała TY z niecierpliwością
wyczekujesz świąt (:
Jeśli możesz zostaw komentarz i dodaj się do obserwatorów bloga .
Dziękuję .
czwartek, 9 grudnia 2010
Metamorfoza - miss_safe
Chciałam się odwdzięczyć (:
Nie lubię tej fryzury , nie podoba mi się róż na policzkach .
Ale wręcz uwielbiam styl "Glamour" , widać po metamorfozie :)
Nie było źle,ale nie podoba mi się ta sukienka.
Nie znalazłam innych butów,a te tak średnio pasują.
Ale cóż.Ogólnie chyba nie jest źle :P
Pamiętaj !
Dodaj się do obserwujących + komentarz : )
Spoilery .
Wiemy już jaka będzie nowa laleczka Play&Earn (:
Podobają wam się ubrania ?
Mi się podobają 2 rzeczy (:
Darmowe okno z widokiem na Warszawę.
Wystarczy wziąć udział w konkursie:
http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=821
Można napisać obojętnie co, chyba że masz akurat pomysł lub lubisz pisać ;)
Podoba Ci się te okno?
http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=821
Można napisać obojętnie co, chyba że masz akurat pomysł lub lubisz pisać ;)
Podoba Ci się te okno?
sobota, 4 grudnia 2010
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)











